.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سناريوي باخت نساجي در شيراز

شکست یک بر صفر مقابل برق در شیراز اولین ناکامی کادر جدید بود اما این تنها نکته ای نیست که حیدرزاده بعنوان مدیرعامل نساجی به آن اشاره دارد او ناامیدانه سعی دارد تا با تهیه فیلمی از حواشی مسابقه، برق را محکوم کند هرچند این مسئله سودی برای نساجی نداشته باشد. او در این مصاحبه که چند دقیقه پس از پایان دیدار مقابل برق رخ داده حرف هایی را می زند که خواننده را از سطح قضیه به عمق مطلب می کشاند

*شاید بنوعی این شکست پروژه صعود نساجی را با ناکامی همراه کند اینطور نیست؟

-والله نمی دانم .اصلا فکرم کار نمی کند.4 تا بازی باقی مانده اما نمی دانم چه خواهد شد.

*این صدای گرفته بیشتر تحت تاثیر باخت تیمه یا مسائلی که برای تماشاگرانتان پیش آمده؟

-اول بازی که در جریان هستید تماشاگران ما را زدند مصدوم کردند و حتی یک نفر از آنها الان در بیمارستان چشمش را دارند عمل می کنند.اسمش را فقط می دانم که «عرفان»است.اصلا حالم خوب نیست. نگران خودش هستم. نگران خانواده اش هستم و چند تا از تماشاگران ما را گرفته بودند آقای اسدی رفتنه آزادشان کند. یعنی واقعا اینجا بی عدالتی را در حد اعلا در مورد ما اعمال کردند.

*با این تفاسیر باید منتظر اقدامات شما علیه میزبان باشیم.

-خب بله. به کمیته انضباطی شکایت خواهیم کرد.از این شرایط فیلم هم گرفتیم اما نتیجه از همین الان مشخص است و هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. ممکن است برق را محروم کنند .کمیته انضباطی باید رای بدهد اما چیزی که مسلم است تماشاگر ما که آمده بود فقط تشویق بکند،از ورزشگاه به طرز فجیعی اینها را انداختند بیرون. من تعجب می کنم که اصلا نیروی انتظامی چرا باید اینطور برخورد می کرد با بچه های ما. اولا هیچ هماهنگی نشده بود که از قبل نیرو های امنیتی بیایند تماشاگر ما را حمایت بکنند. به محض شروع مسابقه ،تازه نیروهایشان آمدند بچه های ما را بیرون کردند. زدند بچه های ما را .

*آقای آیت الهی هم بودند که این صحنه ها را ببینند؟

بله.آقای آیت الهی هم بودند. همه بودند و متاسفانه همه دست به دست هم دادند تا به هرشکل برنده این مسابقه شوند حتی اگر تماشاچی های ما را بزنند. حتی اگر نقص عضو پیش بیاید. الان که با شما صحبت می کنم یکی از تماشاگران ما زیر تیغ جراحی ست و ما نرفتیم تهران ، ماندیم ببینیم وضع این بچه چه خواهد شد. نزدیک به 400 نفر را آوردیم اما آنها که میزبان بودند 1000 نفر هم تماشاگر نداشتند. اینها را که می دانی ،تماشاگر ندارند. اما بعد از آن اتفاقات اکثرا را بیرون کردند.

*من متوجه نشدم استارت این اتفاقات چطور زده شد؟

-بچه های ما وارد ورزشگاه شدند شروع کردند به تشویق کردند. هیچ کاری نداشتند اهانتی هم نمی کردند یک مرتبه اینها (تماشاگران و ماموران انتظامی) حمله ور شدند. شروع کردند به زدن بچه های ما. در مسیری که بچه ها را می زدند تماشاگران شیرازی هم کتکشان می زدند خلی وضع بدی بود.

*سایر تیم ها هم که ظاهرا نتایجی گرفتند که به ضرر شما ست

-دقیقه 98 برای نفت پنالتی گرفتند ،داور مورد اعتراض قرار گرفته تماشاگرها ریختند داخل زمین بازی نیمه کاره تمام شد.

*شاید شما در وضعیتی نباشید که این سوال را بپرسم اما دیشب برنامه نود را دیدید؟

-بله مصاحبه آقای دست نشان را دیدم. اول تعجب کردم از صحبت های ایشان اما به ایشان حق می دهم چرا که در شرایطی قرار گرفته که امروز هر دروغی می گوید متاسفانه. حالا در یک کنفرانس مطبوعاتی پاسخ ایشان را خواهم داد.

*آقای دست نشان به آن برگه ای که در دست داشتند خیلی استناد می کردند

-ببینید آنچه که مسلم بود آقای پرهام به ایشان جواب دادند من هم می گویم ولی شاید من اشراف بیشتری به موضوع دارم که بتوانم با مستندات دقیقا این موضوع را مشخص کنم که آقای دست نشان قرارداد خودشان ،کمک هایشان و بقیه را با اصرار خودشان به این شکل و مقدار بستند. و یکی از دلایلی که ایشان نتیجه نمی گرفتند همین بود که قرارداد واقعی بازیکنان مشخص نبود و به بچه ها اعلام نمی کرد و این روزها آخر بچه ها به ایشان اعتراض می کردند و حرفش را گوش نمی دادند. اشکال کار این بود که آقای دست نشان چون از ابتدا اختیار کامل راجع به این کار داشت خودش این اعمال را انجام داد. ایشان ادعا می کنند برای فرار از مالیات قرارداد ها اینطور بسته می شد سوال من این است که مگر قرار بود ما مالیات پرداخت کنیم که کم نوشتن قیمت ها به نفع ما باشد؟ اگر قرداد ایشان 200 میلیون ثبت می شد باید 20 درصدش را مالیات می پرداخت. اصلا ایشان حرکاتی کردند که امروز برای من جای سوال است. و من برمی گردم به آن مساله منشوری بودن ایشان. ایشان چه هدفی داشتند که قرارداد بازیکنان را حتی به ما هم نمی داد. یعنی روز اول به ما گفت این قرارداد ها را شما بروید اینطوری ثبت کنید و ما تا لحظه آخر نمی دانستیم مثلا آقای هادی خدادادی قراردادش چقدر خواهد بود. ببینید ایشان در پایان می خواست چکار بکند؟ یعنی در پایان فرض کنید اگر با تیم ما موفق می شد می خواست توافق خاصی با بازیکنان داشته باشد؟ میخواست یک رقمی از این ها بگیرد یا یک رقمی اضافه تر به این ها بدهد؟ این ها همه جای سوال دارد. ایشان زیر سوال است نه ما . ما که اختیار را به این مربی دادیم. روزی که قرارداد ایشان ثبت می شد نماینده هیات فوتبال استان آقایان... و ... هر دو بودند و تفهیم کردند به همه به تک تک افرا د . اما ایشان یک مسائلی را مطرح می کند که انگار خیلی فراموش کار است اما ایشان فراموش کار نیست و حتما هدفی دارد. ما بعد از اخراج آقای دست نشان برای جلب اعتماد بازیکنان مجبور به امضای قرار داد دیگری با بازیکنان شدیم تا اعتماد را دوباره میان آنها و باشگاه احیا کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.